امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, September 28, 2019

How Percolate's marketing orchestration hub enables sales success

Only 6% of companies that responded to the survey had a sales enablement platform while another 5% had a sales enablement platform plugged into their CRM. Says Roth, “Anyone who has tried to use a CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCAD0DC0CA4B4B78BAA21D9DFA13EE9E&url=https%3a%2f%2fwww.clickz.com%2fpercolate-marketing-sales-enablement%2f255634%2f&c=17288227647884481513&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment