امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 27, 2019

Cheetah Digital Unveils Customer Engagement Suite

Cheetah Digital, a cross-channel customer engagement solution provider, launched Customer Engagement Suite to help marketers deliver personalized experiences, cross-channel messaging, and loyalty ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9C1C470D49F7431CA506D6ADA7065299&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d134319&c=11310928910363301901&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment