امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

Salesforce com : Deloitte Consulting's CEO Reveals How Business Leaders Can Build the Workforce of the Future

Discover how the future of AI will affect jobs, training and upskilling and learn more about how Salesforce helps unify entire organizations around a single integrated CRM platform.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80E36AD074444BAB8ED1E6C1DD8FC14B&url=https%3a%2f%2fwww.marketscreener.com%2fSALESFORCE-COM-12180%2fnews%2fSalesforce-com-Deloitte-Consulting-s-CEO-Reveals-How-Business-Leaders-Can-Build-the-Workforce-of-t-29315348%2f&c=7825433372785375884&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment