امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

How to Hire the Right Salesperson: A Step-by-Step Guide

Before getting the ball rolling and getting hundreds of applications, consider downloading a handy CRM for Gmail to keep applications from multiple sources together and never lose a single CV. There ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80E36AD074444BAB8ED1E6C1DD8FC14B&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsales-management%2fhow-to-hire-the-right-salesperson-a-step-by-step-guide-02244479&c=2833301898236739497&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment