Discover how the future of AI will affect jobs, training and upskilling and learn more about how Salesforce helps unify entire organizations around a single integrated CRM platform.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F251EAFA3FA6480ABEA36847FA5DEEB3&url=https%3a%2f%2fwww.marketscreener.com%2fSALESFORCE-COM-12180%2fnews%2fSalesforce-com-Deloitte-Consulting-s-CEO-Reveals-How-Business-Leaders-Can-Build-the-Workforce-of-t-29315348%2f&c=7825433372785375884&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment