امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 29, 2019

Omnicom CRM Unit Invests In AI Developer, Complements 'Omni'

Omnicom CRM shop Precision Marketing Group is moving deeper into AI, announcing it has acquired a majority stake in marketing technology developer Smart Digital GmbH. Omnicom singled out Smart Digital ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DDEB855E94ED464E988441882FF2E0E6&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f341302%2fomnicom-crm-unit-invests-in-ai-developer-compleme.html&c=4051636440501817425&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment