امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

Are You Tracking These 18 Customer Service Metrics?

The formula is straightforward. If you use landlines, it can be hard to keep track of these metrics. But with VoIP and Nextiva’s Service CRM, call tracking happens automatically. You can even see this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80E36AD074444BAB8ED1E6C1DD8FC14B&url=https%3a%2f%2fwww.nextiva.com%2fblog%2fcustomer-service-metrics.html&c=10263433936002053593&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment