امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 27, 2019

After Dynamics CRM Upgrade, the Recently viewed doesn't show records

I have upgraded from Dynamics CRM from 8.0 to 8.2 and after the upgrade the "Recently Viewed" doesn't show any records. This is for all the entities. Appreciate your help. then For my point of view ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9C1C470D49F7431CA506D6ADA7065299&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2fmicrosoft-dynamics-crm-forum%2f367750%2fafter-dynamics-crm-upgrade-the-recently-viewed-doesn-t-show-records&c=9699267940626842107&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment