Ensure that the data you collect is automatically added to your CRM system of record. If there are any existing blind spots in your customer profiles — you have email addresses for customers but are ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FF86A6C0FCA64C7F8182D6BF5A46C19B&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fsanfrancisco%2fnews%2f2019%2f09%2f26%2fhow-small-business-owners-use-guest-wifi-to.html&c=4783335387525665038&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment