امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

The Curious Case of Data Literacy and the Future of Work

Action taken based on data from a bad source can lead to catastrophic results. Bad data can also be from internal company software maintained poorly ( like a CRM ).Data you get from industry leaders ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80E36AD074444BAB8ED1E6C1DD8FC14B&url=https%3a%2f%2fatulhost.com%2fthe-curious-case-of-data-literacy-and-the-future-of-work&c=2943708071024843880&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment