امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 27, 2019

Salesforce com : How Theragun Is Building a 21st Century Customer Experience

Our goal, in an effort to deliver a top-tier customer experience, was to integrate ecommerce with sales, service, and CRM. Customer data needed to be accessible to not just our sales team, but to our ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C745E797878A4E26BB6680311DC8116B&url=https%3a%2f%2fwww.marketscreener.com%2fSALESFORCE-COM-12180%2fnews%2fSalesforce-com-How-Theragun-Is-Building-a-21st-Century-Customer-Experience-29268440%2f&c=3336867751860227184&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment