امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 26, 2019

NTT DATA to Acquire Locus Telecommunication for Business Expansion in Thailand

With the acquisition, NTT DATA, a leading IT service provider and parent company of NTT DATA Asia Pacific, will enhance its market position in Thailand with significantly strengthened capabilities in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10D34B50EFB64979836D7BE070EFB319&url=https%3a%2f%2fwww.bangkokpost.com%2fbusiness%2f1757369%2fntt-data-to-acquire-locus-telecommunication-for-business-expansion-in-thailand&c=16591209828240249870&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment