امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 26, 2019

How Artificial Intelligence is Shaping Digital Marketing: 5 Tools You Can Use NOW

Google has been implementing AI in many areas, from human-like data processing to smarter YouTube video suggestions. CRM solutions like Salesforce and HubSpot are actively integrating AI into their ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FF86A6C0FCA64C7F8182D6BF5A46C19B&url=https%3a%2f%2fwww.digitalmarketer.com%2fblog%2fartificial-intelligence-for-digital-marketing%2f&c=3950875379017002463&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment