امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 26, 2019

Sky-High Software Stocks Are Beginning to Look Like They’re Forming a Bubble

Cloud industry leader Salesforce.com (CRM) trades around $159, or 200 times its projected GAAP profits of 79 cents a share in its current fiscal year, ending in January 2020. The stock is more ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8B759D6186E41B291E817F88E6060DC&url=https%3a%2f%2fwww.barrons.com%2farticles%2fsoaring-software-stocks-show-signs-of-a-bubble-51564188580&c=15285546141374108691&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment