امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 27, 2019

Salesforce com : What Is Predictive Analytics?

A common entry point is to use predictive analytics tools in conjunction with a business's customer relationship management (CRM) system. Using their CRM allows companies to make predictions about ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F9A30D1278740B8898B95559948C370&url=https%3a%2f%2fwww.marketscreener.com%2fSALESFORCE-COM-12180%2fnews%2fSalesforce-com-What-Is-Predictive-Analytics-28965157%2f&c=12237946364348066537&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment