امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 1, 2019

4 Things Sales Managers Need From a CRM System

Any good salesperson knows the foundation of sales is relationship building. Even as our world becomes increasingly digital, for businesses to thrive, there is still a need for strong relationships to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=43CA8C99DADF40D1A3E14D871682AACE&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d132791&c=5903325624438954974&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment