امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Virtuous, the CRM, Marketing, and Giving Software For Nonprofits, Closes $3M Series A Round

PHOENIX, April 30, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Virtuous, an award-winning software platform that empowers nonprofits to build personal relationships with donors and raise more money, today announced they ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E4E33D68C89845DFB4B5C42C1228A123&url=https%3a%2f%2fwww.globenewswire.com%2fnews-release%2f2019%2f04%2f30%2f1812466%2f0%2fen%2fVirtuous-the-CRM-Marketing-and-Giving-Software-For-Nonprofits-Closes-3M-Series-A-Round.html&c=13479754183665143775&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment