امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Fresh Thyme Farmers Market Eager to Up the Ante in CRM: Midwest…

Inte Q’s CRM and Loyalty on a Single Platform “A primary aspect that makes Inte Q unique is our ability to offer loyalty reward programs and CRM on a single platform. We start by taking a deep dive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=35A4CB0EA8DC473582CE1FC69141F6D2&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2019%2f04%2f29%2ffresh-thyme-farmers-market-eager-to-up-the-ante-in-crm-midwest%2f&c=11215054599910943610&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment