امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Three top international speakers to present at ITWeb Security Summit 2019

"Herzog, Cluley and Singh are only three of the many top security practitioners from SA and around the world we are bringing in for this year's summit," says Angela Mace, CRM and events director of IT...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D950067B07345D5BFCA13964DE8DE50&url=http%3a%2f%2fwww.itwebafrica.com%2fcompanynews%2f948-itweb%2f245202-three-top-international-speakers-to-present-at-itweb-security-summit-2019&c=16439921371891407244&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment