امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

The Real Customer Acquisition Cost Formula

Salesforce is a SaaS CRM. Its Customer Acquisition Cost would consist of a price of a new user acquisition any of their Essentials, Professional, Enterprise or Unlimited plans. Cost Per ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2BD259CBEAE246D8AC5C2D579FC2811F&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2fswlh%2fthe-real-customer-acquisition-cost-formula-f1778c844d15&c=4053391068000586078&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment