امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Telecom CRM market analysis & outlook to 2022 made available by top research firm

With the slowdown in world economic growth, the Telecom CRM industry has also suffered certain impact, but still maintained a relatively optimistic growth for the past four years. Telecom CRM market s...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D950067B07345D5BFCA13964DE8DE50&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fmarket-research%2ftelecommunications%2f536319-telecom-crm-market-analysis-outlook-to-2022-made-available-by-top-research-firm&c=15803638249392450104&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment