امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Salesforce Plans To Add 1,000 New Jobs In Chicago, Over Next Five Years

(RTTNews.com) - Salesforce ( CRM) announced Salesforce Tower Chicago, significantly expanding the company's regional headquarters in Chicago. As part of the expansion, Salesforce plans to add 1,000 ne...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2BD259CBEAE246D8AC5C2D579FC2811F&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticle%2fsalesforce-plans-to-add-1000-new-jobs-in-chicago-over-next-five-years-20181130-00181&c=16254964768929493120&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment