امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

Jessica Compton

I am currently studying for a BSc Hons Marketing Management degree and alongside university and my marketing role, I am also a CRM consultant for PragmatiQ Solutions.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2BD259CBEAE246D8AC5C2D579FC2811F&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fauthor%2fjessicagrace22%2f&c=631144339336338204&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment