امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 30, 2018

India’s first neutral web tracking platform launched at Ad:tech 2018

It also enhances the usability of enterprise CRM by adding a validation layer. The platform is sector agnostic and can be used for any visit, sale and lead generation and digital marketing tracking ov...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D7638A0FD26A4C3A82917D51035A4AF2&url=https%3a%2f%2fwww.pcquest.com%2findias-first-neutral-web-tracking-platform-launched-adtech-2018%2f&c=7179209296995229043&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment