امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 14, 2022

Solutions by Text Joins the LiveVox Partner Ecosystem

Solutions by Text, a compliance-first provider of enterprise text messaging solutions focused on consumer financial services, today announced an integration with LiveVox (NASDAQ: LVOX), a leading ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6349f65411114611a356e94acd4eec92&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f10%2f13%2f9692088.htm&c=12893259949479015355&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment