امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 22, 2022

Epicor Announces ‘Thousands of Reasons’

The ‘Thousands of Reasons’ includes daily $1,000 Cash Drawings— to consult its experts during AAPEX 2022. Epicor, a global leader of industry-specific enterprise software to promote business growth, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6354581a5265481e9e72e6d52fc4e3ea&url=https%3a%2f%2fautosphere.ca%2fmechanical%2f2022%2f10%2f20%2fepicor-announces-thousands-of-reasons%2f&c=12891289952585973976&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment