CRM and AI cloud solutions company Symplify announced Wednesday it is seeking to increase its focus on the North American casino and iGaming market, having now created a US entity and naming Stephen ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6351df48085846dd8ec65c24638793db&url=https%3a%2f%2fwww.yogonet.com%2finternational%2fnews%2f2022%2f10%2f20%2f64700-sccg-management-39s-stephen-crystal-appointed-as-president-of-symplify-39s-new-us-division&c=12176763070734191657&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment