امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 24, 2022

Alithya to showcase innovation in Higher Education at the 2022 EDUCAUSE Annual Conference

Alithya Group inc. (NASDAQ: ALYA) (TSX: ALYA) ("Alithya") is pleased to announce its participation in the 2022 EDUCAUSE Annual Conference, the largest community of academics, industry, and campus ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6356fb2496d34bd5954f26d4af02f0b6&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2falithya-showcase-innovation-higher-education-113000749.html&c=6731449824462091053&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment