امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 31, 2022

David Gardner: Interpreting CRM data to solve sales challenges

A lot of things can be the cause of an under-performing sales team. But you might find answers inside of your CRM's data. Here's what to look for.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6360359d81784498a4e5b2bbf8993cbe&url=https%3a%2f%2fwraltechwire.com%2f2022%2f10%2f31%2fdavid-gardner-interpreting-crm-data-to-solve-sales-challenges%2f&c=332221890067743061&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment