امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 28, 2022

Customer service as a method to increase customer loyalty and retention for Forex CRM Provider

What happened? What problem did we solve? Once again, a developer nervously told a support engineer that the issue the customer is experiencing is not on our side. He added that it was at least the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635c6b543aed421fb9000a94fb0dc049&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fblogposting%2f23145%2fcustomer-service-as-a-method-to-increase-customer-loyalty-and-retention-for-forex-crm-provider&c=6521597314880896002&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment