امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 22, 2022

Ford moves global ad account into Wieden & Kennedy

Ford has shifted its global advertising requirements into Wieden & Kennedy as it aims to "drive brand consistency globally". Incumbent agency BBDO will work on the car marque's CRM business in the US.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6354662c88a6449d8e1b52eb8cfde722&url=https%3a%2f%2fwww.campaignasia.com%2farticle%2fford-moves-global-ad-account-into-wieden-kennedy%2f481883&c=8766754935461388687&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment