امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 22, 2022

Salesforce, Inc. (NYSE:CRM) Receives Consensus Recommendation of “Moderate Buy” from Analysts

Salesforce, Inc. (NYSE:CRM – Get Rating) has earned an average recommendation of “Moderate Buy” from the thirty-eight analysts that are currently covering the stock, MarketBeat.com reports. Five ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6354824d7d464d06b18cc62eb751b782&url=https%3a%2f%2fwww.defenseworld.net%2f2022%2f10%2f21%2fsalesforce-inc-nysecrm-receives-consensus-recommendation-of-moderate-buy-from-analysts.html&c=17690552671720722951&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment