امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 20, 2022

Big Purple Dot Aligns with CoreLogic to Launch Transformative Mortgage Recruiting Platform

Using the most current and accurate data, and analytics per loan officer available in the industry, supplied by CoreLogic, and the framework of Big Purple Dot’s lead management and CRM system, the new ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6351df48085846dd8ec65c24638793db&url=https%3a%2f%2fwww.bakersfield.com%2fap%2fnews%2fbig-purple-dot-aligns-with-corelogic-to-launch-transformative-mortgage-recruiting-platform%2farticle_463879ac-4b6d-52b7-ae2f-94b142987415.html&c=6487282122163274887&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment