امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 25, 2022

Mobile CRM Market : New Business Strategies And Forecast By 2029 with Top Countries Data | 103 Pages Report

According to this latest study, In 2022 the growth of Mobile CRM Market is projected to reach Multimillion USD by 2029, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635892ea19d74afba1796957e870b476&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fmobile-crm-market-new-business-strategies-and-forecast-by-2029-with-top-countries-data-103-pages-report-2022-10-24&c=3435553172016619956&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment