امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 27, 2022

CRM Analytics Market 2022 Business Scenario, Corporate Profiles, Size and Dynamic Innovation by 2028

MarketsandResearch.biz just published Global CRM Analytics Market, which includes the most recent market models ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635aef830fa541a8bae416bc3fd4fc93&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcrm-analytics-market-2022-business-scenario-corporate-profiles-size-and-dynamic-innovation-by-2028-2022-10-26&c=185269147375445576&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment