امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 14, 2022

How CPAs can communicate with clients in a digital world

Joe Greenspan, vice president of commercial operations at Act!, says digital communications are vital for the CPA of today's era.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6349f65411114611a356e94acd4eec92&url=https%3a%2f%2fwww.accountingtoday.com%2fopinion%2fhow-cpas-can-communicate-with-clients-in-a-digital-world-by-joe-greenspan&c=5596919203595621461&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment