امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 27, 2022

Broadvoice Wins INTERNET TELEPHONY 2022 Hosted VoIP Excellence Award

It includes cloud PBX, Unified Communications (UC) and collaboration features with a virtual call center and integrates with Salesforce CRM and the Microsoft Teams collaboration hub. "We are pleased ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635b19b2a45b4a1a9a04a64240a5c846&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-broadvoice-wins-internet-telephony-2022-hosted-voip-excellence-%2f2022%2f10%2f27%2f9701032.htm&c=15067812909830103064&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment