It includes cloud PBX, Unified Communications (UC) and collaboration features with a virtual call center and integrates with Salesforce CRM and the Microsoft Teams collaboration hub. "We are pleased ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635b19b2a45b4a1a9a04a64240a5c846&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-broadvoice-wins-internet-telephony-2022-hosted-voip-excellence-%2f2022%2f10%2f27%2f9701032.htm&c=15067812909830103064&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment