امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 21, 2022

Ascend Partners With Veruna To Bring Leading Technology & Payment Solution to Insurance Agents

Today, Ascend, the first modern insurance payments platform, announced that they will be integrating their payments and premium financing solution with Veruna, developer of the insurance industry's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635330ce30d0436aa38cfd19c0cc2019&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fascend-partners-with-veruna-to-bring-leading-technology-payment-solution-to-insurance-agents-1031821293&c=13525642701196647455&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment