امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 19, 2022

MyDeal's Data Breach Exposing 2.2M Customers Just Went From Bad To Worse

The actor claiming responsibility for the breach said he sent emails to at least a dozen MyDeal employees promising to delete the stolen data if the company handed over $20,000, but MyDeal and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635071c585de48b3a6d32cfad509d7e4&url=https%3a%2f%2fhothardware.com%2fnews%2fmydeals-data-breach-exposing-22m-customers-went-bad-worse&c=8516154392456119010&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment