امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 18, 2022

DevRev seeks $20M by putting its fundraising on the blockchain

DevRev, a Palo Alto-based startup that has built a developer CRM for product-led growth, is raising $20 million — and it’s doing so by tokenizing its fundraising process. Why it matters: By putting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=634f4a4ebd744fceb5dce2abe4bbac95&url=https%3a%2f%2fwww.axios.com%2fpro%2ffintech-deals%2f2022%2f10%2f18%2fdevrev-20m-fundraising-on-the-blockchain&c=11592700499754250197&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment