امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 28, 2022

Powering the Next Generation of Revenue Operations: Swantide Raises $7M Seed Investment from Menlo Ventures, Scribble Ventures and Burst Capital

Swantide, the self-service, cloud-based platform that fast-growing companies use to manage their GTM tech stack, announced today the general availability (GA) of its platform and an $7M seed ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635c5d366927410e975c111d12786b52&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f10%2f27%2f9701423.htm&c=11753587842315105577&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment