امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 28, 2022

Increasing demand for Healthcare CRM Market Worth $37,624.0 Mn, Globally, by 2030 at 14.1+% CAGR

A focus on customer engagement and retention for the healthcare industry and the integration of artificial intelligence (AI) with CRM tools is driving the growth of the healthcare CRM market. However, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635c412005514ba89d90d7fe70ca260d&url=https%3a%2f%2fwww.medgadget.com%2f2022%2f10%2fincreasing-demand-for-healthcare-crm-market-worth-37624-0-mn-globally-by-2030-at-14-1-cagr.html&c=1236282687707113296&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment