امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 17, 2022

Salesforce Inc. (CRM) Reveals an Earnings Mystery

Salesforce Inc. (NYSE:CRM) went down by -2.21% from its latest closing price compared to the recent 1-year high of $311.75. The company’s stock price has collected -5.37% of loss in the last five ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=634dc090a2884373a8e41d7588aa0ed2&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2022%2f10%2f17%2fsalesforce-inc-crm-reveals-an-earnings-mystery%2f&c=12371316716806714298&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment