When you don’t know your patients well, you risk compromising their care, trust, and business. There is limited capability to address health equity and effectively adopt value-based care models if an ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635d92980ada45009a08e6c718b1974a&url=https%3a%2f%2fmedcitynews.com%2f2022%2f10%2fpatient-identity-the-keystone-that-many-strategic-initiatives-dont-realize-is-required-until-its-too-late%2f&c=31356296985830433&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment