امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 29, 2022

Patient identity: The keystone that many strategic initiatives don’t realize is required — until it’s too late

When you don’t know your patients well, you risk compromising their care, trust, and business. There is limited capability to address health equity and effectively adopt value-based care models if an ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=635d92980ada45009a08e6c718b1974a&url=https%3a%2f%2fmedcitynews.com%2f2022%2f10%2fpatient-identity-the-keystone-that-many-strategic-initiatives-dont-realize-is-required-until-its-too-late%2f&c=31356296985830433&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment