امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 18, 2022

3 takeaways from our daily meeting: Banks as market leaders, 3 trades and keeping CRM

We like the banks here We're making 1 sale and 2 buys Don't sell CRM into strength 1. We like the banks here We still like the banks, one of the new market leaders , on a day where the market is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=634f4a4ebd744fceb5dce2abe4bbac95&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2022%2f10%2f18%2f3-takeaways-from-our-daily-meeting-banks-as-leaders-3-trades-keeping-crm.html&c=14567230129571383507&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment