امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 10, 2022

McAllen EDC: Working with the team from Zoho has been a wonderful experience

With 50+ apps, Zoho is one of the world’s most prolific business software companies. Our hallmark software product is our CRM or Customer Relations Management System software. More than 80 million ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6344be4ad1fd46ec9974cdb830a0194b&url=https%3a%2f%2friograndeguardian.com%2fmcallen-edc-working-with-the-team-from-zoho-has-been-a-wonderful-experience%2f&c=3974614192087122859&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment