امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 10, 2022

McAllen EDC: Working with the team from Zoho has been a wonderful experience

After a top software developer at Zoho praised McAllen’s leadership, the city’s economic development corporation returned the compliment. Zoho is global software development company. Tejas Gadhia runs ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6344b036aea946329c6a3e2c22163d5e&url=https%3a%2f%2friograndeguardian.com%2fmcallen-edc-working-with-the-team-from-zoho-has-been-a-wonderful-experience%2f&c=3974614192087122859&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment