امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 10, 2022

Wall Street Praises Salesforce Inc. (CRM) After Recent Earnings Report

Salesforce Inc. (NYSE:CRM) went up by 0.31% from its latest closing price compared to the recent 1-year high of $311.75. The company’s stock price has collected 0.74% of gains in the last five trading ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=39AB160096914DBA81B8A4BDDE6DBFAE&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2022%2f07%2f07%2fwall-street-praises-salesforce-inc-crm-after-recent-earnings-report%2f&c=7510418705646627320&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment