امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 8, 2022

Salesforce Vs. Microsoft Dynamics 365: 2022 Comparison

Although we have not yet reached technological singularity, when machines learn true "human-like" intelligence and, depending on your science fiction of choice, destroy humanity or create utopia, no ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=688E884A4809451DBB1815428B871012&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fbusiness%2fsoftware%2fsalesforce-vs-microsoft-dynamics%2f&c=14161032652097390126&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment