امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 13, 2022

Mobile CRM Market Leading Players, Industry Segments and Regional Forecast | 2029

Mobile CRM Market :and positioning AMDOCS at the center of increased convergence across content community and video distributors.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CC9795351D1B4B51BAE24E7E6230EC33&url=https%3a%2f%2fwww.fmiblog.com%2f2022%2f07%2f12%2fmobile-crm-market%2f&c=8796498932254678926&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment